Stížnost můžete podat, pokud máte pocit, že služby nejsou poskytovány kvalitně nebo že jsou porušo-vána Vaše práva.
Můžete ji podat písemně, elektronickou poštou (e-mailem), do datové schránky nebo ústně pracovníkovi SVP. Pokud budete stížnost podávat ústně, pracovník s Vámi sepíše záznam o podané stížnosti.
Písemnou stížnost můžete vhodit do schránky v prostorách SVP nebo zaslat poštou:
vedoucímu SVP Dyáda: Mgr. Vladimíra Sikýřová
Růžová 1408
434 11 Most
řediteli SVP a DDÚ Liberec: Mgr. Bc. Vladimír Brebta
U Opatrovny 444/3
460 01 Liberec
Délka šetření a vyřízení stížnosti je individuální a vždy záleží na okolnostech a složitosti případu. Zákon nestanovuje žádné lhůty. Snažíme se v rámci svých možností řešit všechny podněty co nejrychleji max do 30 kalendářních dní. Poté obdržíte písemné vyjádření k Vaší stížnosti.
Stížnost můžete podat také anonymně – v tom případě Vám bohužel nemůžeme sdělit její řešení, ale i takovou stížností se budeme zabývat.
Pokud nejste s vyřízením stížnosti spokojeni, můžete se obrátit na zřizovatele zařízení:
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 529/5
118 12, Praha 1
Stížnost ke zřizovateli je podávána zásadně prostřednictvím ředitele SVP a DDÚ Liberec,
který ji předá odpovědnému pracovníku MŠMT.
Všechny Vaše stížnosti přijímáme jako podnět ke zlepšení našich služeb, proto se nebojte stížnosti podávat.
V souvislosti s podáním stížnosti Vám nehrozí žádný postih ani ukončení spolupráce.